Cennik

Oferujemy atrakcyjne ceny, szybkie terminy realizacji oraz korzystne rabaty dla stałych klientów. Proste zlecenia realizujemy tego samego lub następnego dnia. Termin realizacji i dokładny koszt produkcji określany jest na podstawie kilku czynników:

Pola eksploatacji (zasięg emisji)

NAGRANIA LEKTORSKIE – GŁOSY POLSKIECENY NETTO
Radio lokalne / TV lokalna
Kino lokalne (studyjne)
In-store (1 sklep / galeria handlowa)
Reklama mobilna (przyczepy reklamowe)
od 75 PLN
Radio ponadregionalne lub sieć rozgłośni
TV regionalna
Kino typu multipleks
In-store (sieci sklepów / galerie handlowe)
od 200 PLN
Radio ogólnopolskie
TV tematyczna
Sieć kin
od 600 PLN
TV ogólnopolskaod 1200 PLN
Internet / Digital / Social Media (płatne kampanie)od 500 PLN*
Prezentacje / szkolenia / audioprzewodniki
Filmy promocyjne i instruktażowe do internetu (bez kampanii)
od 250 PLN / A4**
Proste powitania telefoniczneod 250 PLN
Systemy obsługi klienta (wielopoziomowe centrale)od 750 PLN
Audiobookiod 300 PLN / 1h
NAGRANIA LEKTORSKIE – GŁOSY ZAGRANICZNECENY NETTO
Radio ogólnokrajoweod 1000 PLN
TV ogólnokrajowaod 1500 PLN
Internet / Digital / Social Media (płatne kampanie)od 500 PLN*
Prezentacje / szkolenia / audioprzewodniki
Filmy promocyjne i instruktażowe do internetu (bez kampanii)
od 400 PLN / A4**
Proste powitania telefoniczneod 300 PLN
Systemy obsługi klienta (wielopoziomowe centrale)od 1000 PLN
PRODUKCJA SPOTÓW REKLAMOWYCH I UDŹWIĘKOWIENIA
(spoty / filmy z montażem: lektor, muzyka, efekty, mix, mastering)
CENY NETTO
Spot radiowy lokalny (1 lektor + muzyka + miks i mastering)od 300 PLN
Spot radiowy ogólnopolski (1 lektor + muzyka + miks i mastering)od 1000 PLN
Reklama mobilna (przyczepa reklamowa) / in-store (1 sklep)od 200 PLN
Jingiel do radia lokalnego lub podcastu internetowegood 200 PLN
Audiobook (lektor + postprodukcja)od 500 PLN / 1h
Udźwiękowienie prezentacji / filmu / reklamy internetowejwycena
Udźwiękowienie reklamy TVwycena
Spot reklamowy śpiewany / piosenka reklamowawycena

Podane ceny mają charakter informacyjny, każde zlecenie wyceniane jest indywidualnie.

* Stawka uśredniona, ostateczna cena może być wyższa lub niższa w zależności od:
rodzaju kampanii (lokalna/regionalna/krajowa), wyboru lektora oraz długości licencji (napisz jak długo i w jakim obszarze geograficznym planowana jest akcja promocyjna), np. do kampanii typu „winter sale” (zimowa wyprzedaż), którą chcesz prowadzić w lutym i marcu z pewnością nie potrzebujesz licencji na rok.
Jeśli masz ograniczony budżet – śmiało pytaj, z pewnością znajdziemy optymalne rozwiązanie dostosowane do Twoich wymagań finansowych.

** Każda kolejna strona 50% stawki. Standard strony rozliczeniowej to 1800 znaków ze spacjami.

Chętnie udzielimy odpowiedzi na wszelkie pytania dotyczące produkcji dźwięku w naszym studio. Zachęcamy do kontaktu.