KOMUNIKATY TELEFONICZNE

N-STUDIO realizuje nagrania do central telefonicznych na potrzeby małych, średnich i dużych firm oraz instytucji. Dostarczamy nagrania w każdym języku.

Systemy IVR stosuje się najczęściej do obsługi dużej ilości połączeń telefonicznych od klientów, dzięki czemu można zredukować koszty, poprawić obsługę klienta i po prostu zyskać uznanie w oczach, a w zasadzie w uszach klienta witając go profesjonalnie – ciepłym głosem lektora lub lektorki. Przykłady zastosowania – bankowość telefoniczna, Contact Center, telemarketing, systemy obsługi kart, biura obsługi klienta. IVR często jest używany również do rozszerzenia czasu obsługi w firmach do trybu 24/7.

Uwaga! Jeśli posiadasz polską lub angielską wersję tekstu – nie musisz szukać biura tłumaczeniowego. Zajmiemy się wszystkim: tłumaczeniem i nagraniem Twoich komunikatów IVR w dowolnym języku.

Zapowiedzi nagrywamy kompleksowo – od prostych powitań po pełne pakiety nagrań do wielopoziomowych systemów IVR. Komunikaty dostarczamy w dowolnych formatach wskazanych przez klienta – najczęściej: wav 44, 1kHz 16bit mono oraz wav 8kHz 16bit mono (CCITT A-Law/mu-Law). Na komunikaty IVR udzielamy dożywotniej licencji. Cięcie materiału na osobne pliki, nadanie nazw zgodnie ze skryptem – do 5 plików GRATIS.
Zapytaj o szczegóły: zlecenia@n-studio.pl

Usłyszysz nas

W NAJBARDZIEJ POPULARNYCH MEDIACH